ניתן להחליף פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית שהתקבלה במייל במעמד הקניה, או סרט קופה או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע הקנייה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע הקנייה, מועדה, הסכום ששולם ואמצעי התשלום.
החלפות יתבצעו דרך שירות הלקוחות. החלפה תצא בטווח של 7 ימי עסקים מרגע האישור.
במידה שמדובר בהחלפה של פריט פגום/ טעות של החברה במשלוח- החלפה תתקבל עם שליח לבית הלקוח ללא עלות.
אם מדובר בהחלפה/ טעות של הלקוח- ההחלפה תגיע לאחד הסניפים ברשת Bגוד לפי בחירת הלקוח, או לבית הלקוח (או למקום נוח אחר שיבחר הלקוח), בעלות משלוח של 30 ש״ח.
החזרות ניתן לבצע גם בכל אחת מחנויות רשת Bגוד, בתמורה לזיכוי לאשראי ממנו בוצעה ההזמנה. בתיאום עם מחלקת האונליין- ווטסאפ: 054-9188026 או בכתובת דוא"ל: bgoodonline@bgood.info
לא כל הדגמים זהים בסניפים ובאונליין, לכן לא תמיד תתאפשר החלפת מידה בסניפים.
במידה ולאחר ביצוע ההזמנה מתגלים חוסרים במלאי, ניצור קשר לגבי מוצר חלופי או זיכוי לאשראי.
לא ניתן להחזיר או להחליף פריט שהודפס עליו לוגו או סמל בית ספר (אלא אם הפריט הגיע פגום). ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.